пʼятницю, 11 вересня 2015 р.

Засніжена ніч Різдва

Привіт усім, хто до мене зазирнув!:)

Не буду вже нічого загадувати і обіцяти, а просто покажу тег по різдвяному завданню в Аґрафці, яке завершується в понеділок. Тож якщо маєте час і натхнення, долучайтесь:)

Обов'язковий елемент - сніг. І це саме сніг, а не просто кілька сніжинок. Ну ок, хіба що бааагато сніжинок)

В цьому завданні мене надихала засніжена ніч Різдва і ангелики, що завжди чувають над нами.

На червоному картоні я ембосила білою і оксамитовою пудрами. Правда в процесі переплутала баночки, і вийшов дуже цікавий ефект льоду в оксамиті, проте я вже не пам'ятаю, як це в мене таке вийшло. Хіба знову братись за експерименти))





Бажаю затишного вечора і чудових вихідних!

2 коментарі:

  1. Аж Нового Року захотілось! Дуже цікаво вийшло.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, у мене він завжди приходить несподівано) Але цього року я вже приготувалась, юху!)) Дуже дякую!:)

      Видалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)