четвер, 22 серпня 2013 р.

М'якенькі рамочки

Привіт!:)

В мене є купа хотілок, які все плануються втілитись в реальність, але більшість поки-що лише планується((... Проте чергову хотілочку все ж реалізувала - це м'якенькі фоторамочки по МК Олі Дмитришиної. Хотілось оригінального подарунку (для тата:)), вирішила що рамочка для сімейного фото саме те, адже більшу частину року він працює далеко від дому і бачимось ми дуже рідко((

Тканинку одразу вирішено було взяти тільдівську, але яку саме??? Темної (типу більш чоловічої) мені не хотілось. Зупинилась на тому, що зроблю два варіанти, щоб було з чого вибирати))) а іншу можна залишити вдома:) Тепер у тата дилема - яку вибрати)))) Хитра, нє?))
І не дивуйтесь щодо квітів, хоч тато їх і не розводить, але дуже любить доглядати за нашим невеличким садом-городом, коли має таку нагоду. Тож це теж асоціація з домом. Зрештою, я постаралась максимально проасоціювати рамочки саме так, правда в 4 годині ночі це вже не дуже виходило, але результат все ж мене тішить:)

І фото(((( зовсім не вийшло зробити пристойнішу фотосесію, тому як є..




 Зі звороту


І друга




Оля подала насправді чудовий майстер-клас. Наскільки я не люблю міряти і різати - завжди виникають якісь помилки, які доводиться виправляти і переробляти, а тут все складалось одразу. Зважаючи що ще й робила я це вночі, диво з див, що все вийшло!

По матеріалах: папір і тканина тільда, замість синтепону фетр, різні прикраси.

Здається, в Арт Клубі UA можна подавати кілька робіт в завдання, тож додамся ще й з рамочками))


Бажаю теплого та затишного вечора!!

10 коментарів:

  1. Рамочки просто надзвичайні! І знову тільди... Супер. Дякую від Арт клубу. п.с. я там на посиденьках тобі писала, відпиши будь-ласочка)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже, Катю! Все-таки коли треба щось дуже стильне, то Тільда - безпрограшний варіант;)

      Видалити
  2. Яка краса! Тут і справді важко вибрати - обидві по-своєму привабливі... Хоча, я б вибрала першу :) Бо вона перша))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліно!! А мені зелененька більше подобається:)

      Видалити
  3. Гарнесенькі рамочки, ніжні і витончені. Першла особливо сподобалась))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторіє!! Мені перша чомусь надто бліда... власне сама тканинка.. або ніжна:)

      Видалити
  4. Дуже красиві рамочки!!!!Мені теж перша більше сподобалась,вона така ніжна....

    Дякую,за участь в завданні від блогу Art Club UA.

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже в восторге от обеих! Очень красивые и аккуратные такие работы!!!
    Но первая фаворитка) В ней детальки такие интересные, она нежнее, я просто обожаю голубой цвет, и именно такой вот, нежный)))

    Спасибо за участие в нашем задании! Арт Клуб)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)