вівторок, 4 червня 2013 р.

Заключне Поєднання. Веселка:)

Привіт, мої любі:)
Сьогодні покажу листівочку для заключного етапу проекту Поєднання у Штампах з Любов'ю. Я б сказала - відпочинковому:) Адже цього разу треба слідкувати лише за тим, щоб на вашій листівці опинились усі кольори веселки, ще й зайвих можна додати;)


Цю листівку я зробила спеціально для працівників редакції чудового журналу Кана, просто для гарного настрою:) (Залишилось всього-навсього не лінуватись і сходити таки на пошту:)))


Отут ви можете трішки подивитись і навіть почитати частинку свіжого випуску. Цей номер видався дуже легким, літньо-відпочинковим, що й не дивно:)
В журналі мені особливо імпонує щирість та відкритість подачі глибоких та неоднозначних тем, і те, що на його сторінках знайомимось з життям сучасних християн, будні і свята яких чи не більш захоплюючі, ніж життя зірок шоу-бізнесу та подіуму. Напевно тому, що такі дні і є справжнім життям, яким хоча б частково живе кожен з нас:)


Якщо ви, так як і наша команда Поєднання, полюбили цей цікавий проект, або ж навпаки - все планували і не складалось - запрошую пофантазувати в заключному етапі і запросити веселку в своє життя:)


12 коментарів:

  1. Як на мене, то саме важке з'єднати всі кольори в одній листівці гармонійно, у мене завжди бабусин килимок у такому випадку виходить :) А ти добре попрацювала, листівка гарна, не відчуваться перевантаженості в кольорі, тег з серветкою добре поєднуються, і просто приємно споглядати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це правда, Валю, прийшлось трішки пометикувати:) Але мені дуже допоміг скетч в Fairy's Challenge, люблю переглядати список завдань в челенджах, обов'язково з'являються ідеї:)
      Крім того в цьому завданні кількість будь-якого кольору може бути довільна, от як у мене з фіолетовим - всього один стразик, тому я й назвала це завдання відпочинковим))

      Видалити
  2. Какая она классная :)) Вот смотришь, и улыбаешься :))

    ВідповістиВидалити
  3. Весела і позитивна листівочка. Я б, напевно не наважилась поєднувати стільки кольорів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А може якраз, Орисю?;) Це насправді цікаво:)
      І дуже дякую!:)

      Видалити
  4. а я сьогодні в цю грозу все виглядала веселку, а вона виявляється тут в тебе в блозі була )))
    Сонечко, ну я в захваті ))) стільки тепла і радості в цій листівочці! впевнена що працівники журналу будуть вражені ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Робота проосто клас, та ще й у подарунок для такого мегапозитивного журналу. Але у мене б не вийшло всі кольори поєднати так вдало - ти молодець.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую, Наталю!:) Впевнена, що як тільки матимеш час та натхнення - вийде чудово й кольорово, я ж знаю які класні твої роботи:)

      Видалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)