понеділок, 27 травня 2013 р.

6 рочків

Привіт:)
Погода вже кілька днів не тішить, як добре що можна підняти настрій творчістю!
Така весела листівка вийшла по 16 скетчу в Зроби Сама, де мені випала нагода подизайнити.


Тут напишемо привітання для племіннички Насті на 6 рочків:)
Скетч такий цікавий! Спочатку думала штампувати, потім діроколити, а зупинилась на вишивці - модному акценті сезону;) Цифра - чипборд, покритий акрилом та глоссі.


Запрошую покреативити та насолодитись творчим процесом у такому цікавому завданні!:)

12 коментарів:

  1. Цікава листівочка, скетч важкий, як на мене. Гарненько ти його прочитала!

    ВідповістиВидалити
  2. Суперова і яскрава листівочка!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені твоя вишивочка дуже сподобалась, і оригінально, і модно :) І весело

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валю, я от все дивлюсь як ти вишиваєш і так ручки чешуться! От хоч трішки душу відвела:)

      Видалити
  4. Супер! Така весела листівочка вийшла!

    ВідповістиВидалити
  5. Lately, I was browsing about the related matter but could not truly make it out. Kudos to this one.
    Dreambox Cccam

    ВідповістиВидалити
  6. Яка гарненька листівка-вишиванка! Дуже сподобались ці квіточки-метелики, такі надзвичайно яскраві.
    Гарне прочитання дуже незвичного, як на мене, скетчу.

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)