вівторок, 17 січня 2012 р.

На конкурс "Данина традиції"

На моїх улюблених Посиденьках щомісяця проводитимуться скрап-конкурси - ура!))) В грудні ми віддавали шану традиціям.
Наше українське Різдво асоціюється мені з Зорею, ангелами, снігом, радісним очікуванням свята народження Божого Сина.
От і вийшла така листівочка.


Робити її було дуже цікаво, бо з такими елементами творила вперше. Зорю вирізала по власній методі)) Для об'єму виділила лінії згину. Зазирає вона до кожного дому, тож на листівочці є хатинка, притрушена сніжком. Ідея бурульок від Марійки - дуже гарно допасувалась до задуманої хатиночки. І звичайно ж є ангел, що звіщає народження Ісуса Христа в чудову зоряну ніч.


Використала різні види паперу, гофрокартон з коробочки для жарівки, штамп від Штампувальні, фарбу, пластик, блискітки, синтепух.
І хоч моя листівочка зайняла почесне останнє місце))), вона мені дуже подобається!:)

Хочу прийняти участь в "Зимовій галереї робіт" від Scrapbooking по-украински, можливо мені пощастить виграти їхню цукерочку;)

2 коментарі:

  1. Ідея листівки просто-просто неперевершена. Дуже мені вона сподобалася, так все гарно продумано.. ота хатка, бурульки такі кльові, дуже довго ламала голову з чого вони зроблені!!!! Клас! клас, клас!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коментарі! Дуже люблю їх читати:) Не забувайте покритикувати;)